Σεβασμός και ουσιαστική εξυπηρέτηση του πολίτη μέσα από τις δομές του Δήμου Βεροίας

Σεβασμός και ουσιαστική εξυπηρέτηση του πολίτη μέσα από τις δομές του Δήμου Βεροίας

Του Ιωάννη Μεν. Παπαγιάννη

Υποψηφίου Δημάρχου Βεροίας

 

5909_170289646477461_1014434710_nΟ πολίτης και η καθημερινότητα όλων μας πρέπει να τεθούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αυριανής δημοτικής αρχής. Με έργα και όχι με λόγια και υποσχέσεις. Πρέπει να πρυτανεύσουν κανόνες απλής λογικής και διευκόλυνσης της ζωής μας μέσα από επιλογές της δημοτικής Αρχής που θα στηρίζουν τη σχέση του πολίτη με το Δήμο, θα μειώνουν τη γραφειοκρατία, θα επιταχύνουν τις διαδικασίες και εν γένει χρόνο εξυπηρέτησης και θα ελαχιστοποιούν ακόμα και εξαφανίζουν τη γραφειοκρατία. Στην ανεπτυγμένη Ευρώπη ο πολίτης εξυπηρετείται σε χρόνο ελάχιστο διότι κυριαρχεί ο ορθολογισμός, η αμεσότητα και η χρήση κάθε νέας μορφής τεχνολογίας και επικοινωνίας. Σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού όχι απλώς δεν υστερούμε ως κοινωνία αλλά ενίοτε εμφανίζουμε εξέχουσες ικανότητες και δεξιότητες. Πρέπει να δράσουμε σοβαρότερα, μεθοδικότερα και με μεγαλύτερη αγάπη, προσοχή και ενδιαφέρον για τις ανάγκες, επιθυμίες και προσδοκίες των συμπολιτών μας. Εκεί έγκειται, μεταξύ άλλων, η επιτυχία της αυριανής δημοτικής Αρχής.

Ενδεικτικά ας αναφερθεί μία, ακόμα, επιλογή του παρελθόντος που δυστυχώς ταλαιπωρεί τους συμπολίτες μας και δη αυτούς που έχουν αυξημένες ανάγκες στήριξης σήμερα. Το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Βεροίας, γνωστό στην καθουμιλουμένη ως «Πρόνοια, θεσπίστηκε για να εξυπηρετεί άτομα που χρήζουν ιδιαίτερης υποστήριξης, χρόνια πάσχοντες, άτομα με ειδικές ανάγκες τα οποία, κατά κανόνα, αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετακίνησης. Αυτή η δημοτική υπηρεσία αποφασίστηκε, αστόχως και αδίκως, να στεγάζεται στο Μακροχώρι, σε ένα κτίριο, έδρα του τέως εκεί Καποδιστριακού Δήμου, το οποίο δεν έχει καμία πρόβλεψη και υποδομή σοβαρή για να εξυπηρετεί άτομα με κινητικές δυσκολίες, ηλικιωμένους και πάσχοντες συμπολίτες μας, που χρήζουν υπηρεσίες προνοίας. Το αποτέλεσμα είναι να ταλαιπωρούνται εκατοντάδες συμπολίτες μας, αρκετοί να χρειάζονται να αλλάξουν δύο και τρία λεωφορεία για να προσεγγίσουν το  κτίριο και να αναγκάζονται κατάκοποι να ανεβαίνουν ασθμαίνοντες σκάλες και πατάρια για να συναντήσουν τα αρμόδια στελέχη του Δήμου Βεροίας. Τέτοιες υπηρεσίες πρέπει να βρίσκονται σε κεντρικό σημείο, που να εξυπηρετεί γρηγορότερα το μεγαλύτερο δυνατό μέρος του πληθυσμού, και να στεγάζονται σε κτίριο ισόγειο, χωρίς αναγκαστική χρήσης σκάλας, και με υποδομές εξυπηρέτησης ατόμων με κινητικά προβλήματα, κοντά σε στάση λεωφορείου ή χώρου όπου υπάρχει η όποια στοιχειώδης υποδομή για στάθμευση, έστω και ολιγόλεπτη, αυτοκινήτων. Τότε, όταν δεν θα ταλαιπωρούνται συμπολίτες μας, και δη πάσχοντες, από τις επιλογές του παρελθόντος, θα μπορούμε να μιλάμε αξιοπρεπώς για υπηρεσίες «Πρόνοιας» στο Δήμο Βέροιας.